Obiective strategice de marketing în vreme de pandemie

„Companiile de succes nu sunt norocoase. Ele au o strategie. Tu ce strategie ai pentru a-ți atinge obiectivele? Unde vrei să ajungi? Cum vei face asta? Ce vei face când vei ajunge acolo?” (Pera Novacovici)   Tot mai mulți manageri din sfera HoReCa din România consideră că „a realiza planurile bine“ (implementarea) este tot atât … Continued

Măsuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru întreprinderile din domeniul turismului, structuri de cazare, structuri de alimentație și agenții de turism

Cadrul legal: În Monitorul Oficial nr. 186 din 24 februarie 2021 a fost publicată OUG nr. 10/2021 pentru modificarea și completarea OUG nr. 224/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru întreprinderile din domeniul turismului, structuri de cazare, structuri de alimentație și agenții de turism, a căror activitate a fost afectată în contextul pandemiei de COVID-19, precum și privind unele măsuri fiscale.

PR strategic în vreme de pandemie

“Relațiile publice sunt un efort conștient și sistematic, bazat pe cercetare, dedicat câștigării înțelegerii și stabilirii și menținerii încrederii în rândurile publicului”
(Asociația Germană de Relații Publice)