Expoziția internațională GastroPan reprezintă o sursă incontestabilă de cunoștințe și transfer de informații esențiale pentru orientarea viitoare a industriei de panificație, patiserie, cofetărie, gelaterie, ciocolaterie, morărit și HoReCa. Evenimentul, programat să aibă loc între 14-16 martie 2024, la Brașov, în complexul Lux Divina, va uni cererea și oferta, furnizorii și clienții, oferind prezentări detaliate ale produselor, tehnologiilor și serviciilor destinate unui public specializat interesat. Această expoziție de 3 zile poate fi considerată un eveniment științific-profesional susținut de furnizorii și producătorii de utilaje, instalații, materii prime și ingrediente, precum și de tehnologii și soluții inovatoare ce pot fi implementate cu ușurință în afacerile proprii.
STANDURI REZERVATE ÎN FIECARE ZI
Standurile sunt ocupate zilnic în pregătirea pentru GastroPan 2024, care se anunță a fi o ediție cu adevărat axată pe calitate și confirmă statutul său internațional. În prezent, 70% din suprafața expozițională totală este ocupată cu expozanți din țară și din străinătate. Printre țările cel mai bine reprezentate se numără România, Germania, Italia, Spania, Cehia, Turcia, Polonia, China, Anglia, Republica Moldova, Italia, Franța, Serbia și Ungaria, unde expozanții se vor aduna pentru a prezenta cele mai recente utilaje și echipamente conform cerințelor contemporane, materii prime și ingrediente fascinante bazate pe tendințele actuale, precum și cele mai inovatoare soluții și tehnologii ușor de implementat în afacerile proprii.
EVENIMENTUL ÎN PERSOANĂ ȘI ÎN DEPLINĂ SIGURANȚĂ
Ediția a XV-a a expoziției internaționale GastroPan se confirmă a fi locul ideal pentru întâlnirea tuturor celor mai importante afaceri din sectorul ospitalității profesionale, atât din România, cât și din străinătate. Participanții vor avea oportunitatea de a examina îndeaproape noile produse și de a se întâlni personal în fiecare an. Pentru toți cei implicați în lanțurile de aprovizionare, GastroPan va reprezenta o oportunitate unică de a se întâlni cu colegi din întreaga lume – expozanți, cumpărători și vizitatori profesioniști – pentru a înțelege tehnologia și produsul, inovațiile și tendințele de consum care ar trebui să îndrume dezvoltarea afacerilor lor. Participarea în persoană nu va oferi doar o platformă pentru potrivirea afacerilor și crearea de rețele, ci și un moment de împărtășire a cunoștințelor și abilităților, datorită unui program de evenimente de neegalat. Să ne aprofundăm puțin mai aproape: de ce este important să expuneți la GastroPan 2024?
INTERACȚIUNE FAȚĂ ÎN FAȚĂ
Networking-ul este lovitura de cap atunci când vine vorba de marketingul afacerii și nimic nu poate învinge conectarea personală cu publicul. Prin apeluri și e-mailuri, veți descoperi că sunteți ignorat, în timp ce întâlnirea cu cineva față în față face o diferență enormă. A ieși în evidență din masă și a vă face vocea auzită poate părea o provocare, dar cu abordarea corectă, puteți profita la maximum de ea. Deși ca parte a activităților de marketing, GastroPan este organizat pentru ca furnizorii și producătorii să își prezinte sau să-și demonstreze produsele, inovațiile și serviciile către publicul țintă. Este o platformă pentru interacțiunea față în față și se concentrează pe încurajarea angajamentelor consumatorilor.
GĂSIREA DE NOI PARTENERI DE AFACERI
A avea un lanț de aprovizionare puternic este un factor cheie în extinderea afacerii dvs. Dacă afacerea dvs. se bazează mai mult pe produse, atunci furnizorii dvs. vor fi un factor crucial în spatele calității și disponibilității produselor pe care le puteți oferi și a marjei la care le vindeți. Nu toate conexiunile semnificative pe care le faceți la o expoziție comercială vor fi clienți potențiali profitabili; în mod surprinzător, unele dintre cele mai productive legături ale dvs. vor fi cu alți expozanți. Nu toți cei care stau în picioare vor fi un rival direct dacă participați la un eveniment din industrie. Deoarece veți avea o oportunitate excelentă de a întâlni alte afaceri din lanțul dvs. de aprovizionare, puteți face conexiuni vitale pentru a vă ajuta afacerea să se dezvolte.
OBȚINEȚIREA DE FEEDBACK DIRECT DE LA PUBLICUL ȚINTĂ
GastroPan 2024 oferă o oportunitate unică de a afla din prima mână ce își doresc și ce nu își doresc clienții dvs. Spre deosebire de alte metode de a obține feedbackul clienților la o expoziție comercială, puteți primi feedback în. Este, de asemenea, mediul ideal pentru a testa modul în care participanții simt schimbările pe care le gândiți să le faceți afacerii dvs. Cu doar o cantitate mică de pregătire, puteți obține o cercetare de piață valoroasă care vă poate ajuta să deblocați unele dintre problemele afacerii dvs.
EXPOZIȚIILE AJUTĂ LA CONSTRUIREA PROXIMITĂȚII COMPANIILOR
Unul dintre cele mai importante beneficii ale participării la o expoziție este că ajută la crearea relevanței mărcii. Odată ce își dezvoltă un sentiment de familiaritate cu brandul, se vor conecta automat cu marca dvs. Această proximitate vă avantajează, de asemenea, deoarece vă ajută să înțelegeți mai bine publicul țintă și nevoile acestuia. Permiterea participanților să interacționeze cu produsele dvs. prin desfășurarea diferitelor activități captivante va crea experiențe memorabile pentru publicul dvs., ajutându-vă astfel să construiți proximitatea mărcii.
VIZITATORII EXPOZIȚIEI SUNT ÎN STAREA DE SPIRIT POTRIVITĂ ÎN TIMPUL EVENIMENTULUI
Spre deosebire de offline, vizitatorii expoziției sunt întotdeauna în starea de spirit potrivită pentru a participa la eveniment. La GastroPan, vizitatorii sunt deja interesați știind ce doresc și vin la standurile expoziționale în faza de contact.
GASTROPAN VĂ AJUTĂ SĂ VĂ CUNOAȘTEȚI BINE CONCURENȚA
În lumea competitivă de marketing de astăzi, pe lângă furnizarea de cele mai bune servicii și produse inovatoare, este esențial să avem o cunoaștere corectă și a concurenților noștri. Tehnologia vă oferă libertatea de a verifica site-ul concurentului și de a ține o evidență a feedbackului clienților, dar GastroPan vă oferă posibilitatea de a urmări toți liderii de piață concentrați într-un singur loc. Este unul dintre beneficiile unei expoziții care vă permite să vă înțelegeți mai bine concurenții vizitând standul lor, ajutându-vă astfel să vă planificați următoarea strategie de marketing într-un mod mai eficient.
NETWORKING
Adesea, un motiv trecut cu vederea pentru a expune, dar șansa de a întâlni și de a intra în legătură cu oameni care au aceleași idei din industria dvs. nu ar trebui să fie minimizată. Pentru întreprinderile mai mici, fără un buget uriaș de publicitate, evenimentele de networking la expoziții prezintă modalități neprețuite de a genera noi afaceri. Întrucât GastroPan 2024 reunește companiile din domeniul dvs. de departe într-o singură locație, toate în același timp, acestea sunt o modalitate excelentă de a cunoaște oamenii din industria dvs. În plus, este și o șansă rară de a aranja întâlniri cu clienții sau partenerii de afaceri care vor participa la eveniment. Dar să descoperim toate beneficiile vizitatorilor la expoziția GastroPan 2024 și cum puteți debloca oportunitățile în industria alimentară:
NETWORKING ȘI NOI CONEXIUNI
GastroPan 2024 este un eveniment plin de viață pentru brutari, cofetari, bucătari și nu numai. Este un loc special în care experți, gânditori creativi și oameni care iubesc mâncarea se reunesc pentru a împărtăși idei, a face echipă și a lucra împreună.
CONECTAREA CU PROFESIONIȘTII DIN INDUSTRIE
Participarea la expoziția GastroPan 2024 oferă o mulțime de oportunități de a intra în legătură cu alți profesioniști din industrie. Aceste evenimente servesc ca o platformă în care se reunesc bucătari, proprietari de restaurante, furnizori de alimente, personal de livrare și experți din diverse sectoare alimentare. Implicarea în conversații, împărtășirea ideilor și construirea de relații pot deschide uși către nenumărate posibilități. Puteți discuta despre cele mai recente tendințe alimentare cu producătorii și furnizorii renumiți sau puteți explora noi opțiuni de parteneri.
EXPLORAREA NOILOR PARTENERIATE
Puteți găsi cu ușurință noi parteneri, deoarece acest eveniment servește drept platformă ideală pentru a intra în legătură cu companii care au aceleași idei. Aceasta este o șansă de a explora potențialele colaborări sau de a face schimb de strategii pentru a ajunge la publicul dvs. Fie că sunteți un brutar, cofetar sau bucătar la început de drum sau chiar cu zeci de ani de experiență care dorește să-și extindă acoperirea sau caută ingrediente unice, expoziția GastroPan 2024 poate ajuta să vă conectați la sursele potrivite.
PREZENTĂRI DE TEHNOLOGII ȘI ECHIPAMENTE NOI
Participanții la Expoziția GastroPan 2024 vor avea oportunitatea de a explora ultimele inovații în echipamentele eficiente energetic utilizate de brutari, cofetari, patiseri și bucătari. Cuptoarele și echipamentele moderne nu numai că aduc performanțe superioare în procesul de producție, dar și reduc semnificativ consumul de energie. În contextul lipsei de forță de muncă, se observă o creștere a automatizării proceselor prin implementarea liniilor automate și a soluțiilor de digitalizare. Aceste tehnologii nu doar optimizează eficiența producției, ci și contracarează dificultățile întâmpinate în asigurarea forței de muncă, aducând astfel un avans semnificativ în industrie.
DEGUSTAREA INOVAȚIILOR NOI
Expoziția GastroPan este despre încercare și degustare și invită oamenii să plece într-o călătorie culinară. La aceste expoziții, puteți privi alimente interesante de departe și apoi le puteți gusta și savurați. Când oamenii participă la GastroPan 2024 pot încerca lucruri care ar putea deveni cu adevărat populare în viitor. Deci, aceste momente de degustare nu sunt doar distractive; ar putea schimba de fapt modul în care gândim despre mâncare.
TENDINȚE ȘI PERSPECTIVE ALE PIEȚEI
A ști ce le place oamenilor este important în afacerea cu alimente și băuturi în continuă schimbare. Expoziția GastroPan 2024 se concentrează pe aceste tendințe, reflectând marile schimbări, ceea ce își doresc oamenii și idei noi care fac lumea alimentară diferită. La aceste evenimente, oamenii se pot bucura de arome gustoase și pot obține informații foarte bune care îi ajută să facă alegeri inteligente și să vină cu idei noi.
Printre tendințe, se vor număra:
FOLOSIREA MAIALEI ȘI EXPERIENȚA SENZORIALĂ A PRODUSELOR
Sănătatea a devenit un subiect de mare interes și oamenii sunt tot mai preocupați de buna funcționare a sistemului lor digestiv și de menținerea unui intestin sănătos. Acest lucru este o veste extraordinară pentru industria de panificație, deoarece 85% dintre consumatori recunosc acum că fibrele au un impact pozitiv asupra digestiei, iar pâinea integrală reprezintă una dintre cele mai populare surse de fibre. Șapte din zece consumatori sunt de acord că ingredientele biotice (precum probioticele, prebioticele) sunt de încredere în îmbunătățirea digestiei.
NATURAL ȘI ORGANIC
Consumatorii sunt dispuși să plătească în plus pentru anumite beneficii ale produselor de panificație, iar cele mai importante sunt prospețimea și naturalețea, împreună cu eticheta curată. Nu doar că consumatorii preferă produsele de panificație cu procesare minimă și fără aditivi artificiali, dar 28% dintre ei sunt dispuși să plătească mai mult pentru astfel de produse. Pâinea făcută cu ingrediente naturale este percepută ca mai sănătoasă, așa că oamenii studiază cu atenție produsele pe care le cumpără, sperând să mănânce cât mai curat posibil. Pentru a profita de această tendință, este important ca etichete să cuprindă sintagme precum „fără OMG”, „fără aditivi artificiali” și „fără îndulcitori artificiali”.
ALIMENTE PE BAZĂ DE PLANTE CU INGREDIENTE SIMPLE
Suntem cu toții pentru mai multe opțiuni, dar listele lungi de ingrediente din produsele tale preferate pe bază de plante pot fi, atât confuze, cât și obositoare – este greu de spus dacă unele sunt chiar sănătoase. Se prezice că alimentele preparate pur și simplu care evidențiază ingredientele pe bază de plante vor fi în creștere, cum ar fi laptele de migdale cu două ingrediente.
CACAO ȘI CIOCOLATĂ
Boabele de cacao sunt transformate într-una dintre cele mai delicioase creații alimentare: ciocolata. Dar este timpul ca și cacaoa să strălucească de la sine în produse noi care prezintă diferite moduri de a evidenția boabele de cacao. Gândiți-vă la apă de cacao, cacao uscată și, bineînțeles, boabe de cacao acoperite cu ciocolată.
BĂUTURI FUNCȚIONALE
Trecând dincolo de ceaiurile și cafeaua de bază, 2024 va fi totul despre băuturi care servesc unui scop. Fie că este vorba de un latte cu turmeric pentru antiinflamație, kombucha pentru sănătatea intestinului sau băuturi infuzate cu adaptogen pentru a gestiona stresul, aceste băuturi nu potolesc doar setea; ele promovează bunăstarea generală.
ÎNDULCITORI DE NOUĂ GENERAȚIE
Odată cu tendințele alimentelor sănătoase care evidențiază pericolele zahărului rafinat, există o creștere a îndulcitorilor naturali, cu conținut scăzut de calorii. Ingrediente precum stevia, xilitolul și aluloza oferă dulceața de care tânjim, fără efectele negative asupra sănătății, revoluționând deopotrivă deserturile și băuturile.
INOVAȚII PENTRU FOOD TRUCK
Răspunzând la întrebarea „ce tendințe ale consumatorilor fac ca un food truck să aibă succes?” – totul este despre inovație și adaptabilitate. Tendințele în 2024 se vor învârti nu doar în jurul alimentelor fusion, ci și în jurul prezentărilor unice, experiențelor interactive culinare și sistemelor de comandă integrate în tehnologie pentru a oferi o călătorie gastronomică cuprinzătoare.
PRACTICI ECOLOGICE
Sustenabilitatea rămâne în centrul tendințelor din industria alimentară și a băuturilor în 2024. Aceasta nu include doar aprovizionarea cu ingrediente în mod responsabil, ci se concentrează și pe ambalajele biodegradabile, reducerea risipei alimentare și asigurarea unei amprente de carbon mai reduse. GastroPan 2024 promite o aventură culinară, îmbinând tradiția cu inovația. Pentru oricine dornic de tendințele în domeniul serviciilor alimentare, evoluțiile industriei fast-food sau evoluțiile generale ale alimentelor și băuturilor, anul viitor pare plin de arome, tehnologii și practici care vor redefini mesele. Participarea la GastroPan 2024, fie ca și expozant, fie ca și vizitator, nu este doar ceva ce faci pentru distracție; este o alegere inteligentă care poate schimba cu adevărat modul în care afacerile alimentare fac lucrurile. Aceste expoziții sunt un loc minunat pentru a se întâlni și a conecta oameni de afaceri, antreprenori, ingineri, specialiști, dar și părți interesate și clienți. Acest eveniment vă ajută să ajungeți la oameni din întreaga lume și vă permit să lucrați cu ei și să explorați tot feluri de alimente noi.
Pentru mai multe informații și detalii privind modalitățile de participare
și promovare pregătite, contactați organizatorii pe adresa
info@gastropan.ro sau la telefon 0733 313 043.
Brutarul Cofetarul – Gastromedia – GastroPan – PanGastRo