În fiecare ediție a revistei Gastromedia dorim să aducem în atenția cititorilor – specialiștilor, managerilor, antreprenorilor și altor factori de decizie din domeniul HoReCa – câteva tematici de actualitate și de interes. Revista Gastromedia este o publicație de tip B2B dedicată industriei alimentare românești și se trimite prin poștă abonaților. În plus, revista se trimite și în format digital la peste 23.500 de abonați online.
Următoarea ediție a revistei (aprilie-mai 2021) este în plin proces de editare, iar subiectele în focus vor fi:
- tăvi GastroNorm
- consumabile pentru HoReCa
- vinuri pentru HoReCa
- linii de gătit profesionale
- produse lactate pentru HoReCa
- consultanță în accesarea fondurilor nerambursabile pentru domeniul HoReCa
Furnizorii industriei HoReCa pot profita de existența tematicilor și pot promova produsele dedicate unor antreprenori și specialiști interesați. În plus, ca promovarea să fie și mai eficientă oferim gratuit la orice machetă achiziționată, în cadrul tematicii, link-ul în ediția digitală care va fi asociat reclamei, în așa fel cei interesați de aceste produse pot ajunge direct pe site-ul furnizorului.
Intenția promovării semnalată cât mai curând asigură disponibilitatea spațiului în revistă, iar materialele trebuie sa ajungă la redacția revistei până cel târziu 22 martie 2021.
Peste 20.000 de specialiști din restaurante, cantine, unități de catering, pensiuni, hoteluri și cofetării așteaptă să vă cunoască. Profitați de oportunitate și accesați pachetele de promovare în revista Gastromedia.
Detalii la numărul de telefon 0733 313 042 sau e-mail marketing@gastromedia.ro.