Întreaga gamă de echipamente, ingrediente, concepte, soluții și tehnologii pentru afacerile de profil vor putea fi experimentate de vizitatorii GastroPan 2022 la standurile furnizorilor prezenți la eveniment. Vorbim de cele mai mari branduri internaționale, prezentate în mod direct sau prin distribuitorii autohtoni, dar și de jucători nou intrați pe piață, veniți să prezinte antreprenorilor locali soluții inovatoare și competitive pentru afacerile lor.
EVENIMENT PROFESIONAL, CU ȘI PENTRU SPECIALIȘTI
GastroPan s-a dezvoltat rapid datorită caracterului său profesional, tip B2B, vizitatorii regăsind soluții și tehnologii strict pentru domeniile lor de activitate. Expozanții sunt atrași și ei de acest aspect, apreciind faptul că GastroPan este un eveniment cu circuit închis. Asta înseamnă că vizitatorii provin exclusiv din rândul producătorilor și antreprenorilor din domeniu, fiind invitați folosind o bază de date atent monitorizată și permanent actualizată. Capacitatea de a reuni cererea și oferta de pe piață au făcut din GastroPan cea mai eficientă platformă de afaceri din industria de ospitalitate, HoReCa, gelaterie, cofetărie, și panificație din România.
INGREDIENTE PENTRU UN PLUS DE SĂNĂTATE ȘI UN PLUS DE PROFIT
În ultimii ani clienții au început să se delimiteze de produsele ieftine, calitatea ingredientelor și protejarea sănătății contând mai mult în decizia de cumpărare. Cea mai mare parte dintre materiile prime prezentate de furnizori la standurile GastroPan răspund nevoii de a crește caracterul nutritiv și impactul benefic al produselor alimentare.
Ingrediente funcționale, materii prime care sprijină stilul de viață sănătos, umpluturile cu conținut ridicat de fructe, fursecurile cu multe fibre sunt doar câteva dintre produsele care pot fi descoperite la GastroPan 2022, iar apoi implementate și promovate cu succes într-o diversitate largă de forme, sortimente și combinații. Dincolo de avantajele pentru consumatori, produsele premium au o valoare adăugată mare, asigurând marje de profit consistente pentru producătorii care pariază pe acest segment.
PRODUCTIVITATE ȘI DIVERSITATE CU NOI LINII PROFESIONALE
Liniile pentru bucătării profesionale, liniile de procesare și coacere cu funcții multiple, de diverse capacități și grade de automatizare ocupă un loc important la standurile GastroPan, numeroși furnizori din țară și din străinătate mizând pe acest segment datorită beneficiilor multiple pe care acestea le oferă producătorilor. Posibilitatea de a realiza forme și sortimente variate cu același utilaj economisind timp, energie și forță de muncă, eficientizarea producției, reducerea pierderilor și calitatea uniformă sunt doar câteva dintre avantajele liniilor.
Acestea au devenit în ultimii ani mai accesibile, mai economice și mai performante, adresându-se atât producătorilor industriali cât și celor mici și medii. La GastroPan 2022 puteți descoperi tehnologii prin care puteți obține o gamă variată de produse cu un singur utilaj, ajutându-vă să optimizați costurile, să diversificați producția și să asigurați o calitate desăvârșită.
TEHNOLOGII ECONOMICE, PENTRU O PRODUCȚIE MAI EFICIENTĂ
Pornind de la premisa că o pondere importantă în costurile de producție o reprezintă costurile energetice, furnizorii de utilaje s-au concentrat pe eficientizarea cuptoarelor și utilajelor prin reducerea consumului de energie, mai ales în contextul în care prețul la energie a crescut. Tehnologiile „Eco” sau „Green” sunt implementate de tot mai multe firme din străinătate, iar vizitând expoziția GastroPan managerii și specialiștii vor avea ocazia de a impune cele mai eficiente tehnologii de acest gen și la nivel autohton.
REZERVAREA STANDURILOR EXPOZIȚIONALE ASIGURĂ CEA MAI EFICIENTĂ PARTICIPARE LA GASTROPAN
Furnizorii care vor să participe la GastroPan 2022 în calitate de expozant, au posibilitatea de a rezerva spații expoziționale.
Stand expozițional: Rezervarea unui stand în cadrul expoziției reprezintă, cu siguranță, cea mai bună metodă de a intra în contact cu vizitatorii. Expunerea soluțiilor și tehnologiilor oferite de furnizori în cadrul unui stand expozițional reprezintă cea mai bună oportunitate de a prezenta ofertele, oferind libertate și creativitate pentru promovarea produselor și serviciilor. Cei interesați pot să rezerve spațiu într-una din cele trei săli expoziționale.
Spații de expunere outdoor: Amplasate chiar lângă intrările principale ale sălilor expoziționale, spațiile de expunere outdoor sunt ideale pentru expunerea food-truckurilor, vehiculelor comerciale sau rulotelor/căsuțelor de prezentare a unor firme care oferă produse și servicii profesionale pentru sectorul HoReCa, cofetărie și panificație.
Business Point: Amplasat într-un spațiu special amenajat și dotat cu o masă și două scaune pentru discuții, Business Point-ul permite și amplasarea unui roll-up pentru o mai bună reprezentare, iar accesul la aceste zone vor fi semnalizate de către organizatori.
FIRMELE CARE VOR SĂ PARTICIPE LA GASTROPAN 2022 CU STAND EXPOZIȚIONAL pot solicita o ofertă de stand completând formularul de înregistrare accesibil pe www.gastropan.ro sau contactând organizatorii pe adresa info@gastropan.ro sau la telefon 0733 313 043. Standurile GastroPan sunt alocate în ordinea rezervărilor confirmate.
DE CE SĂ PARTICIPAȚI LA EXPOZIȚIA GASTROPAN?
Merită să participați la GastroPan 2022 dacă:
- …vreți să fiți la curent cu tendințele internaționale din sectoarele HoReCa, gelaterie, cofetărie, și panificație.
- …sunteți furnizor de soluții și tehnologii pentru afacerile din ospitalitate, HoReCa, gelaterie, cofetărie sau panificație și vreți să luați contact direct cu publicul țintă sau vă interesează soluțiile concurenței.
- …aveți un restaurant, hotel, bar, pensiune, patiserie, cofetărie, gelaterie sau o altă unitate de producție din industriile vizate și vreți să vă dezvoltați afacerea.
- …vreți să intrați într-o comunitate de specialiști.
- …vă interesează tehnologia de ultimă generație, inovațiile și vreți să fiți cu un pas înaintea concurenței.
- … aveți un restaurant, hotel, bar, pensiune, patiserie, cofetărie, gelaterie sau o altă unitate de producție din industriile vizate și vreți să achiziționați echipamente, ustensile, accesorii sau ingrediente și știți că la GastroPan găsiți tot feluri de oferte și promoții excepționale de la cei mai buni furnizori.
- …vreți să testați și să comparați soluțiile și tehnologiile prezente pe piață.
- …aveți întrebări și vreți să discutați cu specialiști, furnizori sau lideri și membri ai asociațiilor specialiștilor din HoReCa, gelaterie, cofetărie sau panificație.
- …vreți să lansați un nou produs, serviciu sau veți avea o nouă campanie și știți că la GastroPan găsiți un public interesat de industriile de ospitalitate, HoReCa, gelaterie, cofetărie, și panificație, dar și reprezentanții mass-media care vor relata despre eveniment.
- …sunteți bucătar, barman, barista, cofetar, patiser sau brutar, vă interesează noile practici, tehnicile și trucurile profesioniștilor și știți că le veți vedea la demonstrațiile practice susținute la standurile expozanților.
- …vreți să vedeți în funcțiune cele mai moderne utilaje și echipamente.
- …vreți să degustați materii prime excepționale, noile ingrediente care apar pe piață și produsele anului.
- …aveți nevoie de inspirație sau căutați noi oportunități de business.
- …pur și simplu, GastroPan este locul unde vă întâlniți cu colegii de breaslă și știți că nu merită ratată nicio ediție a expoziției GastroPan.
Pentru detalii despre expoziția GastroPan contactați organizatorii pe adresa info@gastropan.ro sau la telefon 0733 313 043. Citiți revista Brutarul-Cofetarul pentru a afla noutățile despre eveniment, vizitați site-ul www.gastropan.ro și urmăriți-ne pe Facebook.
SERVICII DE PROMOVARE ÎN CADRUL GASTROPAN 2022
Au fost definite o serie de servicii adiționale care pot asigura metode mai simple de promovare în cadrul expoziției, dar și pachetele de sponsorizare pentru Concursurile GastroPan, care oferă o paletă largă de posibilități de a lua contact cu specialiștii și de atragere a publicului vizitator:
Pachete de promovare în revistele Brutarul-Cofetarul/Gastromedia și catalogul Expoziției GastroPan: Pachetele cuprind apariții în Brutarul-Cofetarul și o reclamă în catalogul oficial al expoziției GastroPan sau apariții în Gastromedia și o reclamă în catalogul oficial al expoziției. Fiecare dintre edițiile ale revistelor din pachetele propuse vor fi ediții speciale pre-eveniment și post-eveniment, bucurându-se de o atenție sporită a cititorilor datorită evenimentului. Pentru mai multe detalii contactați organizatorii: info@gastropan.ro, 0733 313 042.
––––––––––––––––––––––––––––––
Expunere roll-up: Menit să crească gradul de promovare a expozanților sau să asigure promovarea companiilor care nu expun în cadrul expoziției, roll-up-urile reprezintă un bun instrument de comunicare ce poate fi utilizat chiar și în lipsa reprezentanților companiei la eveniment. Detalii: info@gastropan.ro, 0733 313 042.
––––––––––––––––––––––––––––––
Pliante distribuite vizitatorilor la intrare: Această formă de promovare din cadrul expoziției GastroPan 2022 vă oferă posibilitatea să contactați direct vizitatorii pe parcursul celor 3 zile expoziționale. Detalii: info@gastropan.ro, 0733 313 042.
––––––––––––––––––––––––––––––
Catalogul expoziției: Material de comunicare dedicat exclusiv evenimentului GastroPan, sursă de informație cu datele de contact ale furnizorilor (care rămâne vizitatorilor după expoziție). Catalogul reprezintă oportunitatea de a comunica direct cu specialiști din România. Detalii: info@gastropan.ro, 0733 313 042.
––––––––––––––––––––––––––––––
Sponsorizarea Concursurilor GastroPan: Sponsorii concursurilor vor avea posibilitatea de a oferi mostre, pachete de cadou, vouchere și premii speciale concurenților, iar în schimb vor beneficia de promovare excepțională din partea organizatorilor: promovare online, expunere roll-up în zona de concurs, adăugarea materialelor de comunicare ale sponsorului în pachetul primit de fiecare participant la Concursurile GastroPan. În funcție de gradul de implicare dorit, dar și de nivelul de promovare căutat, companiile pot alege între cele 3 pachete de sponsorizare – Gold, Silver, Bronze. Pentru detalii referitoare la servicii adiționale contactați organizatorii: 0733 313 042, info@gastropan.ro
Talentul și creativitatea în gastronomie, cofetărie și panificație vor fi premiate la Concursurile GastroPan
Cea mai mare competiție dedicată promovării inovațiilor și a talentelor din industria de ospitalitate, HoReCa, gelaterie, cofetărie, și panificație se va desfășura în zilele 3-5 aprilie 2022 la Brașov, în cadrul expoziției GastroPan. Concursurile GastroPan aduc împreună cei mai talentați bucătari, cofetari, patiseri și brutari autohtoni care își vor demonstra măiestria în fața unui juriu format din experți de talie mondială. Concursurile GastroPan sunt grupate în 3 secțiuni competiționale (GASTRONOMIE, COFETĂRIE și PANIFICAȚIE-PATISERIE), în cadrul cărora juriul selectează lucrările care vor primi trofeele Pâinea Anului 2022 și Tortul Anului 2022. Înscrierile la Concursurile GastroPan 2022 se fac până pe 10 martie 2022.
Pe lângă faptul că sprijină evoluția profesională din domeniu, Concursurile GastroPan au capacitatea de a impune anual produse inovatoare pe piață, impulsionând competitivitatea din sector și promovând afacerile din domeniu. Performanța concurenților va fi recompensată de organizatori cu diplome, cupe și medalii, în timp ce companiile pe care le reprezintă vor beneficia de mediatizare gratuită atât în presa de specialitate, cât și prin canalele mass media prezente la eveniment.
SECȚIUNEA GASTRONOMIE | 5 aprilie 2022, marți
În această secțiune concurenții pot participa la categoria Preparate culinare, individual sau în echipe de maxim 4 bucătari, din care 1 șef de echipă. Aceeași locație poate înscrie în concurs maxim un concurent individual și o echipă.
Concurenții cu echipă vor prezenta:
- Un platou festiv cu preparate din pește sau fructe de mare pentru 8 persoane, și o farfurie de prezentare a platoului, concurenții vor prezenta o fișă tehnologică a fiecărui preparat.
- Preparat tradițional românesc pentru 4 persoane (maxim 8 persoane), prezentat în mod autentic. Acest preparat tradițional să fie fel principal și poate fi realizat din carne de porc, pui, vânat, pește, paste făinoase, poate să fie un preparat ovo-lacto-vegetarian. Preparatul trebuie să fie gătit pentru 4 porții (8 porții) și trebuie să fie însoțit și de garnitură și de sos. Preparatele tradiționale românesc pot fi preparate calde și servite reci. Concurenții vor prezenta o fișă tehnologică a preparatului tradițional românesc (cu povestea din ce zonă cu tradiție vine preparatul sau unde s-a gătit prima dată).
- Preparat de bază vegetarian pentru 2 persoane, poate fi gătit la cald și prezentat rece. Aceasta să conțină o piesă principală, o garnitură, un sos și elemente de decor.
Concurenții individuali vor prezenta:
- Finger food, 1 fel gătit la rece și prezentat la rece și 3 feluri gătite la cald și prezentate la rece, la ambele categorii pentru 6 persoane, în total vor fi 24 de piese (ingrediente la alegere, din carne, pește, pasăre, vânat, fructe de mare, vegetarian)
- Meniu gourmet pentru 1 persoană, care cuprinde 5 servicii (gustare, supă, antreu cald, fel principal, desert).
Criterii de jurizare:
- aspectul general al farfuriei, care trebuie să fie cât mai apetisant, elegant, estetic
- combinația de elemente
- culoare
- originalitate
- respectarea tematicii și a regulamentului
- pregătirea profesională corectă, etc.
Se va nota îmbinarea echilibrată a factorilor nutritivi cu gusturile moderne. Culorile și aromele trebuie să fie în armonie. Nu în ultimul rând, gustările trebuie să fie ușor digestibile. La jurizare vor mai conta prepararea corectă, originalitatea rețetei, modul de decorare a platoului și respectarea tematicii.
Fiecare concurent va prezenta alături de preparatul pregătit o foaie conținând denumirea preparatelor și ingredientele folosite la realizarea acestuia. Eticheta NU poate cuprinde denumiri, sigle, simboluri sau alte elemente grafice de identificare ale firmei sau ale autorului înainte de jurizare.
După încheierea jurizării, toate platourile prezentate în concurs vor rămâne expuse pe toată perioada desfășurării expoziției și vor putea fi retrase doar după închiderea programului.
După premiere, concurenții vor putea expune alături de fiecare platou câte o etichetă de mărime A5 conținând denumirea firmei și numele persoanei care a realizat platoul respectiv.
Dincolo de trofeul acordat câștigătorului, acesta va beneficia de o campanie de promovare din partea organizatorilor în revista de specialitate Gastromedia și de creștere a notorietății prin intermediul altor canale mass media, care vor prezenta platoul câștigător atât pe perioada de desfășurare a concursului cât și după, evidențiind numele firmei care a câștigat trofeul.
SECȚIUNEA COFETĂRIE│3 aprilie 2022, duminică
La secțiunea Cofetărie pot să se înscrie cofetari din toată țara, care vor avea posibilitatea de a concura în 2 categorii. Pentru câștigarea trofeului Tortul Anului 2022, concurenții vor fi provocați să dezvolte gusturi originale, creative și delicioase. Cofetarii artiști și decoratorii de torturi vor avea și ei posibilitatea de a-și demonstra talentul la categoria Creație artistică din pastă de zahăr.
Iată mai jos tematicile categoriilor de concurs:
- Tortul Anului 2022: Torturi vechi reinventate
Pentru șansa de a câștiga trofeul Tortul Anului 2022, concurenții vor prezenta un tort inovator realizat după o rețetă veche dar adaptată la noile tendințe, cu o denumire originală având scris în paranteză denumirea rețetei de inspirație: de ex. Amandina, Tiramisu, Sacher, Doboș, Krantz etc.). Se pot utiliza numai ingrediente de calitate, naturale, autorizate pentru consum și disponibile pe piața autohtonă. NU se pot utiliza: arome sintetice, frișcă vegetală, margarină, cuverturi sau decorații artificiale, elemente de decor non comestibile, grăsimi hidrogenate, ciocolată surogat, aditivi, premixuri, conservanți, și pe cât posibil redusă cantitatea de gelatină dacă este necesară folosirea ei.
Concurentul trebuie să descrie pe foaia de prezentare a compoziției ce anume a schimbat la rețeta originală și ce aport a avut la reinventarea ei, acesta este un criteriu important de departajare a concurenților (criteriul de originalitate).
Principalele criterii de departajare vor fi gustul, originalitatea și respectarea tematicii. După analizarea tuturor celorlalte criterii (decor, prezentare, descriere, redenumire, imaginea de ansamblu etc.), juriul va trece la secționarea tortului și la degustare.
Alte criterii apreciate de membrii juriului: calitatea blaturilor, gradul de însiropare, compoziția cremelor, textura umpluturilor, disponibilitatea și proveniența ingredientelor folosite, caracterul sănătos al materiilor prime, armonia dintre elementele decorative și interiorul tortului și, nu în ultimul rând, originalitatea rețetei.
Fiecare concurent va prezenta în concurs 2 torturi identice (unul pentru a fi secționat, analizat și degustat de către juriu și unul pentru fotografie și expunere pe durata expoziției).
Fiecare concurent va asigura toate ustensilele necesare expunerii și degustării de către juriu a produsului (fețe de masă, platouri, tăvi, farfurii, lingurițe, cuțit, șervețele, apă etc.).
Fiecare concurent va prezenta alături de tort: denumirea tortului reinventat și denumirea rețetei de inspirație. Obligatorie va fi lista de ingrediente folosite cât și lista alergenilor.
Totodată, obligatoriu concurentul va specifica ce anume a schimbat la rețeta originală și ce aport a avut concurentul la îmbunătățirea ei. Cu cât se vor specifica mai multe informații scrise despre vechea și noua rețetă cu atât mai mult ușurați decizia membrii juriului în a regăsi produsul de inovație din piesa dumneavoastră de concurs.
Eticheta NU poate cuprinde denumiri, sigle, simboluri sau alte elemente grafice de identificare ale firmei sau ale autorului pentru a nu identifica autorul înainte de jurizare. Acest ultim aspect este foarte important pentru a respecta pe toata durata jurizării imparțialitatea și obiectivismul actului de jurizare.
!!!! Atenție!!!! Nu se acceptă un tort schimbat în totalitate față de rețeta originală. Proporția de inovație să nu depășească mai mult de 50% față de original (vechi).
Forme și dimensiuni: torturile prezentate vor fi rotunde, cu un diametru de 22-24 cm. Înălțimea maximă a tortului poate fi de 8 cm + decorații.
Criterii de jurizare: gustul și combinația / armonia / compatibilitatea gusturilor, aspect vizual, creativitate / inovație, ingredientele culinare folosite conform tematicii, autenticitate / originalitate.
Recomandările juriului:
- Concurenții vor trebui să respecte cât mai bine tematica impusă, prezentând un produs inovator și gustos, dar care în același timp conține elemente specific tematicii
- Rețeta folosită trebuie să fie susținută, să aibă la bază ingrediente de calitate și să fie în echilibru cu gusturile folosite;
- Se va ține cont de aspectul și consistența blaturilor, cremelor și aromelor folosite;
- Se va puncta originalitatea gustului și a tehnicii folosite în asamblarea compoziției, pentru a da un întreg omogen cu aspect plăcut;
- Pentru acoperirea tortului va trebui să se folosească alte ingrediente decât icing, royal icing, marțipan sau pastă de zahăr (exemple: frișcă, ciocolată, caramel, fructe etc.);
- Elementele de decor supuse și ele jurizării, nu vor cântări mai mult de 10%-15% din cantitatea tortului jurizat.
- Tortul trebuie să aibă un singur nivel și se va porționa și degusta în momentul jurizării;
Se va respecta timpul prevăzut de către organizatori și anunțat concurenților în prealabil, în amenajarea spațiului de concurs. Nici un concurent nu va mai trebui să fie în zona de concurs după expirarea timpului acordat amenajării mesei și produselor. Membrii juriului nu vor avea acces în zona de concurs decât în momentul începerii jurizării. Astfel pentru buna desfășurare a procesului de jurizare toți concurenții vor trebui să gestioneze timpul acordat preparării și aranjării produselor ce vor urma a fi jurizate în locul și pe masa stabilită de către organizatori, să țină cont de acest aspect și să părăsească zona în timp util.
- Creație artistică din pastă de zahăr: Viitorul în ochiul artistului cofetar modern
La această categorie concurenții vor prezenta o piesă artistic compusă din elemente structurale și decorative obținute exclusiv din pastă de zahăr, montate pe o machetă artificială (polistiren).
Formele, decorurile și culorile folosite trebuie să fie obținute din pastă de zahăr, respectând tematica impusă.
Se vor depuncta acele creații ce nu vor respecta tema impusă și creațiile non-originale copiate/plagiate.
Se pot folosi mai multe metode și tehnici în realizarea pieselor comestibile: figurine, flori, decoruri din pastă de zahăr, ciocolată, dantele comestibile, royal icing, pictură, aerografiere, elemente decorative din isomalt.
Pentru montarea elementelor constructive ale piesei decorative se acceptă utilizarea accesoriilor specifice acceptate (bandă pentru flori, stamine, sârme, scobitori, frigărui/bețe din lemn, tije de plastic etc.). Cu excepția machetei din polistiren și a elementelor de montare/îmbinare, toate piesele din compoziție trebuie să fie obținute din pastă de zahăr/icing/marțipan. Nu se acceptă utilizarea imaginilor imprimate comestibile și a altor elemente artificiale, non-comestibile.
Nu există limite de greutate sau înălțime. Singura limită impusă de organizatori este ca piesa prezentată, alături de fața de masă și decorul aferent, să se încadreze în spațiul de expunere alocat pe masă, de 1 mp. Concurenții vor asigura toate elementele necesare expunerii pieselor (fețe de masă, platouri, suporturi etc.).
Criterii de jurizare: originalitatea, respectarea tematicii în coloristica stilului impus, manufactura, proporționalitatea, acuratețea, creativitatea (latura artistică).
Fiecare concurent va prezenta alături de lucrarea sa, înainte de jurizare, un titlu sugestiv, o mică descriere a piesei și sursa de inspirație fără a menționa numele autorului și sigla, denumiri sau alte elemente grafice ale firmei pe care o reprezintă.
!!! Atenție!!! Lipsa informațiilor despre lucrare (titlu, descriere) duce la descalificarea lucrării.
În timpul jurizării concurenții nu vor însoți lucrările și nici nu vor fi lăsați să comunice cu membrii juriului (pentru a nu-i influența). Eventualele explicații și nelămuriri se vor acorda de către membrii juriului după desfășurarea concursului și decernarea premiilor.
Timpul alocat de către membrii juriului pentru lămuriri va fi de max. 1 oră de la momentul încheierii festivității de premiere.
După sesiunea de înscriere în concurs și alegerea secțiunilor participante, concurenților li se va comunica data de desfășurare, ora și timpul necesar pentru amenajarea spațiului de prezentare, respectiv a lucrării participante în concurs. Concurenții care nu respectă regula de confidențialitate din timpul jurizării sau care vor încerca să influențeze juriul până la deliberarea câștigătorilor, din oficiu vor fi descalificați.
Obligatoriu se va ține cont și de prezentarea lucrării pe masa de expunere și a elementelor de decor ce o vor înconjura (atenție, a nu se exagera prin a distrage atenția de la piesa de referință). Toate lucrările din concurs se vor expune și prezenta publicului pe toată durata de desfășurare a expoziției GastroPan 2022.
Se va respecta timpul prevăzut de către organizatori și anunțat concurenților în prealabil, în amenajarea spațiului de concurs. Nici un concurent nu va mai trebui să fie în sala de concurs după expirarea timpului acordat amenajării mesei și produselor. Membrii juriului nu vor avea acces în zona de concurs decât în momentul începerii jurizării. Astfel pentru buna desfășurare a procesului de jurizare toți concurenții vor trebui să gestioneze timpul acordat preparării și aranjării produselor ce vor urma a fi jurizate în locul și pe masa stabilită de către organizatori, să țină de acest aspect și să părăsească sala în timp util.
SECȚIUNEA PANIFICAȚIE-PATISERIE│4 aprilie 2022, luni
Atât brutarii artizani, cât și producătorii industriali de pâine vor avea șansa de a câștiga trofeul Pâinea Anului 2022, în două categorii diferențiate în funcție de cantitatea produsă și metodele de fabricație – artizanale sau industriale. În cadrul aceleiași secțiuni, Panificație-Patiserie, concurenții se vor întrece în obținerea celor mai bune produse de patiserie.
Iată mai jos tematicile categoriilor de concurs:
- Pâinea Anului 2022 realizată artizanal
- Pâinea Anului 2022 fabricată industrial
- Produse de patiserie: Produse tradiționale de paști specifice regiunilor din România
SECȚIUNEA GASTRONOMIE | 5 aprilie 2022, marți
În această secțiune concurenții pot participa la categoria Preparate culinare, individual sau în echipe. Echipele de bucătari au de prezentat un platou festiv cu preparate din pește sau fructe de mare pentru 8 persoane, precum și un preparat tradițional românesc din carne pentru 4 persoane (maxim 8 persoane) prezentat în mod autentic și un preparat de bază vegetarian pentru 2 persoane. La individual, participanții trebuie să pregătească finger food, 1 fel gătite la rece și prezentat la rece și 3 feluri gătite la cald și prezentate la rece, ambele pentru 6 persoane, în total vor fi 24 piese (ingrediente la alegere, din carne de pește, pasăre, vânat, fructe de mare, vegetarian), precum și un meniu gourmet pentru 1 persoană, care cuprinde 5 servicii (gustare, supă, antreu cald, fel principal, desert).
Găsiți regulamentul complet al Concursurilor GastroPan precum și formularul de înscriere la concursuri pe www.gastropan.ro
Informații suplimentare despre Concursurile GastroPan 2022 pot fi solicitate la telefon 0756-610.883 sau e-mail concurs@gastropan.ro