Reducerea costurilor prin management și parteneriat inteligent

 

Pandemia de Covid-19 a generat o creșterea cheltuielilor pentru toți operatorii din HoReCa. În circumstanțe normale, și noi am majora prețurile, însă știm că mulți dintre parteneri nu au posibilitatea de a absorbi creșterile.

Depinde de fiecare să identifice mecanisme de economisire, pentru a face industria ospitalității accesibilă pentru oaspeți și profitabilă pentru hotelieri. Toate aceste aspecte ne obligă să ne adaptăm noilor condiții din piață.

Cosmetice Hotel a început deja să modifice diverse procese, pentru a permite partenerilor să-și reducă cheltuielile, printr-un management inteligent al achizițiilor și costurilor.

Planificarea în avans a achizițiilor permite furnizorului să reducă costurile pentru bunurile importate, întrucât nu cumpără în avans pentru un „potențial client”. Planificarea corectă ar trebui să se reflecte în reduceri de 20-30% din preț. De aceea, managerii trebuie să ia în calcul achizițiile în avans, pentru a obține un preț bun.

Toată lumea adoră sticlele mici/tuburile de gel de duș, șampon și balsam din camera de hotel, însă s-a observat că circa 80% dintre cliente nu le utilizează, deoarece își aduc propriile cosmetice.

Totuși, indiferent că sunt folosite sau nu, hotelierul le plătește, întrucât majoritatea oaspeților iau cu ei aceste produse.

Săpunul solid pentru mâini de 20 g costă în jur de 50 de bani. Numeroase studii arată că un client va folosi, într-o noapte de cazare, aproximativ 3% din acel săpun, drept urmare 48,5 bani vor fi irosiți după plecarea oaspeților.

Este fezabil oare?

Gestionarea inteligentă ne permite să actualizăm cosmeticele folosite din punct de vedere calitativ.

Să reținem că un dispenser de 380 ml implică același cost ca și sticluțele/tuburile necesare pentru 15 nopți de cazare. n medie, un dispenser de 380 ml durează până la 17 nopți de ocupare, în regim dublu al unei camere. Motivul este simplu; „clientul rareori îl va folosi”. Efectele vor fi atât reducerea costurilor pentru cosmetice hoteliere cu 70-80%, cât și protecția mediului, prin renunțarea la recipientele din plastic.

Pentru a sprijini partenerii să beneficieze de avantajele utilizării dispenserelor, Cosmetice Hotel propune încercarea GRATUITĂ a dispenserului de 380 ml.

Astfel, clientul va putea analiza impactul în reducerea costurilor și satisfacția oaspeților înainte de a face schimbarea.

Contact: support@cosmeticehotel.com sau Tel: 0759101203