Mai aproape de natură nu se poate – Complexul Turistic Măgura și beneficiile lui

Interviu realizat cu Anca Constantinescu, reprezentant Complex Turistic Măgura, situat într-un cadru natural deosebit, în județul Buzău.

Revista Gastromedia: Care este istoria Complexului Turistic Măgura și cum a evoluat de-a lungul timpului?

Anca Constantinscu: Complexul Turistic Măgura a luat fiinţă în anul 2003 și a fost gândit ca un loc de popas, beneficiind de o priveliște deosebită asupra Văii Buzăului. Este situat pe DN10, un drum superb care unește Buzăul cu Brașovul. Complexul este amplasat la distanţe relativ mici faţă de numeroase obiective turistice. Cadrul natural deosebit ce ne înconjoară ne-a dus cu gândul la alegerea sloganului „Mai aproape de natură nu se poate!”. Evoluţia a fost una progresivă. La început funcţiona o terasă, un restaurant și câteva căsuţe. Ulterior a luat naștere hotelul, centrul spa, după care sala de evenimente. În prezent am ajuns la o capacitate de cazare de 50 de spaţii.

Revista Gastromedia: Care sunt principalele facilități pe care le oferă Complexul Turistic Măgura vizitatorilor?

A. C.: Complexul Turistic Măgura pune la dispoziţia oaspeţilor locuri de joacă pentru cei mici, atât la exterior, cât și la interior; un centru spa dotat cu piscină indoor, jacuzzi, saună umedă, saună uscată, cameră salină, duș emoţional și scoţian; zonă de relaxare pentru adulţi și un fresh bar unde se pot servi tot felul de sucuri naturale, ceaiuri și cocktailuri energizante. Pe lângă facilităţile menţionate, locaţia dispune de un teren multisport pentru care se pot închiria diverse obiecte sportive. Practic nu ai cum să te plictisești.

Revista Gastromedia: Ce fel de preparate culinare oferă restaurantul complexului și ce specific culinar aveți? Există preparate tradiționale sau meniuri speciale pentru diete diverse?

A. C.: Acum 21 de ani, business-ul lua naștere cu o terasă unde se vindeau preponderent preparate la grătar. Deși am continuat dezvoltarea afacerii, nu am vrut niciodată să ne îndepărtăm de ceea ce ne-a consacrat și anume, un meniu simplu, gustos cu preparate locale, tradiţionale pregătite în bucătăria proprie.

Revista Gastromedia: Oferiți servicii speciale pentru evenimente (nunți, conferințe, team-building-uri)?

A. C.: Putem spune că ne pliem pe solicitările tuturor în măsura posibilită- ţilor, iar gradul de ocupare din ultimul timp demonstrează că facem „treabă bună”. Fiecare eveniment este unic, chiar și un team-building, iar noi ne străduim să fie perfect. Oferim în acest sens săli pentru diverse evenimente – nunţi, botezuri, petreceri private sau corporate, team-building-uri.

Revista Gastromedia: Care sunt principalele avantaje și beneficii pentru cei care aleg să se cazeze la Complexul Turistic Măgura?

A. C.: Principalele avantaje sunt condiţiile de cazare la standarde înalte, gama sortimentelor tradiţionale pregătite în bucătăria proprie, amplasamentul în mijlocul naturii și apropierea de obiectivele turistice. Ne place să credem că suntem alegerea ideală pentru orice călător, turist sau om de afaceri.

Magura

Revista Gastromedia: Cum a fost primit complexul de către vizitatori de-a lungul timpului și ce feedback ați primit de la aceștia?

A. C.: Complexul a fost primit ca o oază de liniște, un loc de relaxare pentru orice turist și spaţiu de întâlnire cu prietenii, colegii, clienţii corporaţie. Cel mai bun feedback îl primim atunci când aceștia se reîntorc la noi.

Revista Gastromedia: Ce planuri de dezvoltare sau extindere aveți pentru viitorul apropiat ținând cont de tendințele și cerințele clienților?

A. C.: Dacă ne referim strict la locaţie, planurile sunt multe și diverse. Dacă ne referim la cerinţele clienţilor, atunci planurile de dezvoltare ţin de tehnologizare. Clienţii din ziua de astăzi vor să acceseze serviciile hoteliere cu smartphone-ul, respectiv să rezerve prin diverse platforme, să facă check-in/ check-out-ul online, să comande la restaurant prin intermediul aplicaţiilor, să acceseze facilităţile hotelului cu telefonul personal (controlul luminilor, draperiilor, încălzirea, room-service-ul, statusul camerei etc). Astfel ne dorim să investim cât mai mult tehnologie.

Revista Gastromedia: Cum vedeți industria aceasta comparativ cu trecutul, dar și cu viitorul?

A. C.: Este industria care nu moare niciodată, din contră, se adaptează mereu. Și cea mai recentă dovadă este pandemia, care pe noi ne-a prins în plin proces de renovare a unui restaurant. Se pare că am fost cu un pas înaintea curentului, deoarece proiectul restaurantului cu pergolă s-a pliat perfect pe cerinţele din acea perioadă.

Revista Gastromedia: Ce măsuri de dezvoltare și avansare ați implementat în ultimii ani pentru a îmbunătăți experiența clien- ților? Aveți planuri de extindere sau modernizare pentru viitorul apropiat?

A. C.: De la înfiinţare până în prezent, în fiecare an, înaintea unui sezon apăream cu ceva nou, fie o mobilă, fie un alt decor… până la construcţia unui centru spa. Cei mai mulţi clienţi revin constant la noi, așa că trebuie să le oferim mereu ceva nou. Până și petrecerea de revelion reprezintă o provocare. Trebuie să concepem mereu un alt meniu, un program artistic diferit, clienţii fiind în mare măsura aceiași. Avem, atât planuri de modernizare la Măgura, respectiv refacerea căsuţelor cu care am pornit la început, cât și planuri de extindere ale portofoliului prin achiziţia unui nou hotel aflat în vecinătatea Complexului Turistic Măgura. Este vorba de un hotel cu istorie, al cărui renume vrem să-l ducem mai departe.

Revista Gastromedia: Cum vă asigurați că mențineți standardele înalte de calitate și satisfacție în domeniul HORECA? Ce strategii folosiți pentru a rămâne competitivi pe piața turistică?

A. C.: Este simplu, vom asculta mereu opinia clienţilor. Ne străduim să asigurăm tot suportul necesar pentru dezvoltare și pentru a crește calitatea serviciilor asigurând astfel satisfacerea clienţilor.

text: ing. Popa Claudia

Brutarul Cofetarul – Gastromedia – GastroPan – PanGastRo