Gestionarea eficientă a fluxului de lucru și a inventarului. Complexitatea fluxului de lucru și diversitatea stocurilor pot reprezenta obstacole majore. Freya Cloud îți pune la dispoziție un sistem avansat de monitorizare a stocurilor și fluxului de producție, permițându-ți să optimizezi operațiunile. Epuizarea stocurilor și risipa sunt evitate, iar procesele de producție devin mai eficiente.
Comunici eficient cu furnizorii prin intermediul Freya Cloud. Trimiți cereri de stoc și comenzi direct din sistem către furnizorii dvs., asigurând o gestionare mai simplă și transparentă a necesarului de materii prime.
Cu ajutorul calendarului de comenzi oferit din Freya Cloud urmărești comenzile în funcție de perioada dorită – lunar sau săptămânal – împreună cu orele de ridicare sau livrare, eficientizând procesul de organizare.
O experiență mai bună pentru clienți. Interacțiunea cu clienții este esențială. Cu ajutorul funcționalităților Freya Cloud, cum ar fi preluarea comenzilor online și integrarea cu aplicații mobile, le oferi clienților o experiență mai simplă și plăcută. Livrezi, atât online, prin canale proprii sau prin aplicații externe (Glovo, Tazz, Bolt), dar poți controla la fel de ușor și vânzările din locațiile fizice.
Prin integrarea perfectă cu sistemul Self-Order, Freya Cloud permite cofetăriilor și patiseriilor să renunțe la metodele tradiționale de preluare a comenzilor și să abordeze un proces modern și automatizat.
Funcționalitățile de marketing te ajută să creezi campanii punctuale de preț și discount, de upselling, meniuri speciale. Cu sistemul de loialitate integrat, poți păstra clienții implicați și fideli, și cunoaștem cât de important este să îți fidelizezi clienții pentru a asigura continuitate afacerii tale.
Gestionarea corectă a informațiilor legate de alergeni și valoarea nutrițională. Cu ajutorul Freya Cloud, procesul de gestionare a informațiilor referitoare la alergeni, aditivi și valorile nutriționale devine automat și precis. Informațiile despre materiile prime sunt introduse în sistem, iar produsele finite vor avea automat specificate alergenii și valorile nutriționale în funcție de cantitățile de ingrediente din rețetă.
Promovare digitală în locație. Freya Cloud facilitează promovarea digitală prin intermediul Freya Media Files. Această funcționalitate permite afișarea de reclame și prezentări în locație, folosind tablete Android sau ecrane secundare ale punctelor de vânzare (POS). De la imagini la clipuri video, acest instrument facilitează comunicarea rapidă.
Modificarea rapidă a prețurilor. Pe o piață dinamică este esențial să poți ajusta rapid prețurile pentru a rămâne competitiv. Prin intermediul programatorului de prețuri inclus în Freya Cloud, cofetăriile/patiseriile pot adapta cu ușurință prețurile produselor.
Etichete personalizate. Freya Cloud face ca imprimarea etichetelor să fie simplă și directă. Etichetele cu data de ambalare pot fi printate direct din POS prin intermediul imprimantei de etichete. Mai mult decât atât, modulul de etichete personalizate aduce o notă de profesionalism și originalitate în prezentarea produselor.
Ușurarea procesului de gestionare a vânzărilor și încasărilor. Gestionarea precisă a vânzărilor și încasărilor nu mai este o provocare. Freya Cloud automatizează aceste procese, asigurând înregistrări exacte și economisind timp prețios. Integrarea cu soluțiile moderne de plată facilitează încasările rapide și sigure.
Mai jos o listă a principalelor funcționalități ce te ajută în procesul vânzare/încasare:
- Aplicație de vânzare
- Modul comandă BackOffice și Modul comandă din tabletă
- Metode multiple de încasare (cash, card, hybrid)
- Funcția Bacșiș
- Acces la informații complete referitoare la clienți
- Rapoarte fiscale și vânzări locație cu dashboard personalizat
- Rapoarte comenzi
- Integrare cu programe contabilitate – SAGA, OMC, WinMentor
- Posibilitatea de a genera facturi de avans cu stornare și bonuri fiscale de avans.
Management eficient al datelor și rapoarte detaliate. Datele relevante și analizele detaliate sunt esențiale pentru deciziile de business. Freya Cloud îți oferă instrumentele necesare pentru colectarea și analiza datelor legate de vânzări și preferințele clienților. Acest lucru te ajută să identifici tendințele și să adaptezi strategiile de afaceri.
Freya Cloud nu doar rezolvă problemele cu care te confrunți, ci le transformă în oportunități. Indiferent de provocările din industria patiseriei și brutăriei, Freya Cloud este suportul ideal pentru o afacere mai eficientă și inovatoare. Beneficiază acum de ofertele speciale actuale!