Promovare online
Campaniile de comunicare și promovare care au nevoie de un plus de vizibilitate sau de mai multe canale de comunicare pentru a transmite un mesaj către publicul țintă, pot să includă în lista instrumentelor de comunicare și promovarea online.
Website
Noul website oferă posibilități de promovare a companiilor, a produselor sau a serviciilor din portofoliile furnizorilor într-o manieră prietenoasă și accesibilă.
Secțiunea Comunicate de presă a website-ului cuprinde articole (2000 caractere) sau știri (700 caractere) ale furnizorilor de echipamente, tehnologii, ingrediente, materii prime și servicii pentru unități HoReCa, prin care informează specialiștii și antreprenorii din domeniu despre ultimele produse lansate, activitatea sau rezultatele companiei, oportunități de finanțare sau evenimentele pe care urmează să le organizeze pentru aceștia.
Noul website Gastromedia oferă acum modalități multiple de poziționare a banner-elor publicitate – cu apariție pe toate paginile website-ului sau doar în cadrul anumitor secțiuni. Banner-ele pot lua diferite forme și dimensiuni, având atașat un link activ înspre pagina furnizorului promovat, pentru facilitarea accesului vizitatorilor la informație relevantă despre produsele sau serviciile afișate pe banner.
Newsletter
Newsletter-ul, expediat unei baze de date de 24.100 abonați din țară și străinătate, poate fi o excelentă metodă de a transmite advertorialele sau comunicatele de presă [link landing page comunicate de presa] direct în căsuțele de e-mail ale specialiștilor, managerilor și antreprenorilor interesați de noutățile domeniului. În completarea articolelor transmise prin serviciul de newsletter, furnizorii mai pot alege și adăugarea unui banner publicitar în cadrul newsletter-ului, cu link direct la un landing page ales, sau chiar posibilitatea de a transmite mesaje cu conținut personalizat.
Social media
Promovați serviciile și produsele companiei dvs. prin paginile de socializare a revistei Gastromedia. Vă oferim spații publicitare/postări comerciale pe paginile noastre de Facebook și Instagram, care vor ajunge direct la cititorii noștri. Postările pot fi de max. 30 caractere și 1-3 imagini, însoțite de un link, și pot fi distribuite în grupul privat al specialiștilor din alimentație publică, panificație, cofetărie și gelaterie. De asemenea, există și posibilitatea promovării în story.
Mai multe informații regăsiți în media kit-ul revistei Gastromedia, alături de informații relevante despre revista tipărită și ediția digitală.
