Promovare în ediția tipărită
Revista Gastromedia apare o dată la fiecare două luni, începând cu anul 2004, fiind lider de piață pe segmentul său, chiar din primul an de editare, o referință pentru profesioniști din HoReCa din România.
Conținutul specializat al revistei – articole de specialitate semnate de experți în diverse tehnologii inovatoare – creează o punte de legătură între cei care aduc informații noi despre sector și cei care pot utiliza aceste informații înspre îmbunătățirea produselor oferite consumatorilor.
Produsele și serviciile promovate în paginile revistei de către furnizorii de materii prime, echipamente și alte soluții dedicate completează conținutul de specialitate, aducând mai aproape ofertele disponibile pentru modernizarea sau îmbunătățirea proceselor de producție și a portofoliului de produse.
Mulțumită implicării active a revistei Gastromedia în evenimentele dedicate domeniilor de activitate ale furnizorilor și producătorilor din sector, revista ajunge în mâinile a numeroși experți și specialiști din țară și străinătate, alții decât cei 12.400 de abonați.
Media kit-ul revistei conține informațiile cele mai relevante despre promovarea în revista Gastromedia, oportunitățile disponibile și avantajele pe care furnizorii le pot obține alegând această metodă de a comunica direct cu publicul lor țintă.
Fiecare ediție a revistei conține, pe lângă rubricile permanente, tematici de actualitate care vizează domenii de interes pentru cititori: echipamente bucătărie profesională; mobilier și amenajări HoReCa; vestimentație profesională; accesorii, cosmetice și consumabile în HoReCa; gelaterie / înghețată – materii prime și echipamente; patiserie congelată/semipreparate; produse și soluții de curățenie/igienă; articole textile și soluții pentru hoteluri și restaurante; ustensile, accesorii și consumabile de servire; soluții it pentru hoteluri și restaurante; sosuri și condimente; carne și mezeluri; produse lactate; conserve gemuri și siropuri; paste făinoase, biscuiți și fursecuri; băuturi spirtoase, bere, vinuri; băuturi răcoritoare și apă minerală; cafea, ceai – materii prime și echipamente; catering; soluții SPA & wellness; soluții food service și organizare de evenimente; instalații frigorifice profesionale pe HoReCa; vehicule comerciale și autoutilitare

Machetă publicitară
Oferă libertate și creativitate pentru promovarea produselor și serviciilor
Advertorial
Oferă spațiu pentru descrieri extensive ale companiei/tehnologiei promovate
Mini-articol (700 – 800 caractere)
Scurtă prezentare a companiei/serviciilor alături de date de contact
Știri
Scurte comunicate despre lansări de produse, evenimente, etc. (800 caractere)
Mica publicitate
Anunțuri specifice de maxim 30 de cuvinte
Bannere/timbre logo
Pot fi alăturate rețetelor sau articolelor
Pentru a primi mai multe informaţii despre revistă, tiraj, modalităţi de promovare şi tarife completaţi formularul de mai jos: