Public țintă

Baza de abonați ai revistei tipărite include peste 12.400 de specialiști, manageri, antreprenori și alți factori de decizie din industriile: alimentație publică, HoReCa, cafea/ceai, gastronomie, gelaterie, retail. Întrucât economia românească este într-o continuă mișcare, zilnic introducem în această bază de date firme nou înființate și eliminăm acele firme care nu mai activează în domeniu sau și-au încetat activitatea. Intrarea companiilor noi în baza de date se face utilizând filtre ce permit atât o selecție obiectivă a acestora, cât și păstrarea relevanței bazei de abonați față de informațiile publicate.

Revista tipărită apare o dată la două luni și este distribuită către o bază de date de 12.400 de specialiști și factori de decizie, studiile efectuate în rândul acestora arătând că fiecare exemplar este citit în medie de 4 persoane, expunerea mediatică a revistei ajungând astfel la circa 49.600 persoane.  Suplimentar, este expediată ediția digitală a revistei către o bază de date ce depășește 21.800 de abonați, crescând și mai mult expunerea articolelor, a produselor și a serviciilor din revistă.

Prezentare

GASTROMEDIA este o publicație de tip B2B dedicată industriei alimentare românești, cu o experiență de peste 17 ani în deservirea industriilor de alimentație publică, HoReCa, cafea/ceai, gastronomie, gelaterie, retail. Prin conținutul de specialitate, proiectele susținute și evenimentele organizate, revista Gastromedia reprezintă o punte de legătură între cererea și oferta prezente pe această piață, oferind partenerilor săi reale oportunități de creștere a afacerii lor.

Promovăm

IDEI, SOLUȚII și TEHNOLOGII pentru specialiștii și antreprenorii din domeniu

Conectăm

OPERATORII de pe piață cu FURNIZORII de ingrediente, echipamente și servicii.

 

Asigurăm

PROMOVAREA EFICIENTĂ pentru FURNIZORI, adresându-se publicului țintă

 

Distribuție

Cele peste 12.400 de exemplare tipărite care sunt transmise bazei de abonați ajung în toate județele țării, de la micile pensiuni și baruri, pizzerii, fast-food-uri, bistrouri și cafenele la marile restaurante și hoteluri, săli de evenimente, centre SPA&wellness sau supermarketuri. Distribuția respectă dezvoltarea economică a fiecărei regiuni în parte și acoperă întreaga țară, livrând specialiștilor informații și noutăți din întreaga lume. Revista Gastromedia se distribuie prin intermediul Poștei Române, tuturor firmelor care au trecut de filtrele de selecție și au intrat în baza de date.

Avantaje

Revista Gastromedia aduce în unitățile HoReCa și alte unități destinate sectoarelor deservite de revistă: noutăți din domeniu, articole de specialitate, articole de tehnologie și rețete, oferte de echipamente inovatoare și ingrediente funcționale.

Legătura dintre experții care studiază aceste domenii și operatorii din piață este asigurată prin intermediul revistei, aceștia din urmă beneficiind de informațiile venite pe de o parte din zona universitară și de cercetare, iar pe de altă parte de la companii producătoare care dețin centre de cercetare și departamente de cercetare și dezvoltare produse, laboratoare de analiză și departamente specializate în cercetări și studii de piață.

Ediția digitală a revistei face și mai accesibil conținutul acesteia, cititorii având oportunitatea de a răsfoi revista direct de pe telefonul mobil, laptopul sau tableta, oriunde s-ar afla.

Care sunt beneficiile promovării în revista Gastromedia?

  • Oferă un excelent canal de comunicare directă cu mii de specialiști din industriile de alimentație publică, HoReCa, cafea/ceai, gastronomie, gelaterie, retail;
  • Are o bază de cititori interesați atât de conținutul de specialitate cât și de produsele promovate de către furnizori și producători în paginile revistei;
  • Specialiștii din echipa de redacție au experiența necesară pentru a vă sprijini în construirea unei strategii de comunicare care să vă aducă maxime beneficii;
  • Designeri și copywriteri cu experiență, care pot realiza, la cerere, materiale pentru publicare;
  • Distribuirea și promovarea revistei în cadrul celor mai importante evenimente naționale și internaționale, crescând astfel vizibilitatea reclamelor din revistă (dincolo de cititorii abonați și în afara granițelor țării);
  • Distribuirea revistei în cadrul cursurilor de perfecționare organizate de Pangastro, unde participă sute de specialiști bucătari, cofetari, brutari și patisieri interesați de îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite consumatorilor;
  • Ediția digitală a revistei, care este distribuită unei baze de date de 21.800 de abonați și care poate fi accesată de pe telefon, tabletă, laptop sau PC. Accesibilitatea întregului conținut al revistei este asigurată prin faptul că abonații pot răsfoi revista pagină cu pagină oriunde s-ar afla.

Ce ne recomandă?

  • Peste 17 ani de experiență în deservirea sectorului HoReCa;
  • ·         Conținutul specializat al revistei, articole și studii realizate de specialiști ai centrelor universitare și de cercetare din România și străinătate;
  • ·         Parteneriatele cu cele mai importante asociații de profil și centre universitare din țară;
  • ·         Expertiza și conexiunile directe cu piața obținute în cadrul expoziției GastroPan, în calitate de co-organizator;
  • ·         Baza de date cu specialiști abonați ai revistei tipărite – actualizată zilnic prin adăugarea noilor companii înființate și eliminarea celor care și-au încetat sau schimbat activitatea;
  • ·         Baza de date cu specialiști abonați online, care au acces la revista digitală și sunt informați periodic despre noutățile din domeniu – prin serviciul de newsletter;
  • ·         Parteneriatul strategic cu Asociația Pangastro, organizator al cursurilor de perfecționare pentru bucătari cofetari, brutari și patisieri.