Luni, 16 Martie 2020 08:36

Cum adaptezi mobilierul la noile trenduri, pentru o experiență unică în HoReCa?

Unitățile HoReCa își pot fideliza clienții nu doar prin produsele și serviciile oferite, ci și prin dotările și mobilierul care transformă timpul petrecut în astfel de locații într-o experiență deosebită. După 18 ani de experiență și peste 5000 de proiecte implementate, designerii de la EVOhoreca au identificat tendințele care marchează piața de profil și au dezvoltat proiecte adaptate celor mai exigente nevoi.  

 

 evo horecaLa nivel mondial segmentul HoReCa este influențat de mai multe trenduri culinare, iar dat fiind globalizarea, libertatea de mișcare și accesul abundent la informație, majoritatea acestor tendințe se regăsesc și pe plan autohton. Astfel, orientarea către un stil de viață sănătos a dus la creșterea numărului de locații precum salad baruri, bistrouri vegane sau raw-vegane. În paralel, se dezvoltă nișa de steak house-uri și burgeri, iar ca răspuns la nevoile de socializare, se observă o creștere a locațiilor amenajate atât pentru a lua masa cât și pentru a discuta stând în picioare sau chiar a dansa.

 

Fiind o companie românească, echipa EVOhoreca identifică toate aceste trenduri și le adaptează la specificul autohton, oferind consultanță și servicii de design în personalizarea locațiilor. „Zonele de luat masă sunt utilate în principal cu canapele sau banchete și demifotolii ergonomice, confortabile și plăcute la vedere. Spațiile de stat în picioare sunt amenajate fie la bar - devenit deja piesă centrală în toate localurile, cu zone de servire pe toate laturile, fie cu mese înalte cu sau fără scaune de bar sau tejghele amenajate la fereastră. Tendința este în continuare pe textile catifelate, uni sau cu forme geometrice având culori variate ce formează spații vii și dinamice unde nu ai cum să te plictisești.” - spune Alin Trușcă, founder EVOhoreca.

Combinarea mâncării cu distracția a dat naștere conceptului de “Foodtertainment”, care face ca luarea mesei să nu mai fie o activitatea pur nutrițională ci să devină un mod de a petrece timp de calitate. “Se intensifică conceptul de restaurante mono-produs sau hiper-specializate în care să trăiești o experiență în jurul unui concept sau aliment”. În ce privește designul și materialele des folosite, cei de la EVOhoreca identifică o înmulțire a spațiilor de tip "grab&go" utilizate pe timp de zi de către consumatorii aflați tot timpul în mișcare, unde se utilizează la amenajare tot mai multe materiale naturale (lemn și metal) și o linie de design mai curată, în timp ce pe timp de seară sunt frecventate social-cluburile amenajate în stil eclectic cu accente chic glamour.

„Oferta noastră cuprinde în continuare colecțiile clasice de mobilier și accesorii, dar am adăugat tot mai multe produse care respectă tendințele unui an 2020 ce se anunță electrizant”, a completat Alin Trușcă.

 

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…