Joi, 12 Martie 2020 13:26

Cum gestionezi situația creată de Coronavirus, ca unitate HoReCa?

Știrile legate de răspândirea Coronavirus abundă în spațiul media, mai ales pe rețelele de socializare, din surse mai mult sau mai puține credibile, generând uneori motive de panică. Situația afectează considerabil locațiile HoReCa, numărul de clienți reducându-se masiv. Iată câteva recomandări care te ajută să gestionezi cât mai bine situația.

  1. Responsabilitate. Deși nu există motive de panică, problema extinderii noului Coronavirus este una serioasă și trebuie tratată cu responsabilitate. Informează-te numai din surse sigure, respectă cu strictețe recomandările autorităților și comunică permanent cu angajații și clienții, care la rândul lor sunt și ei îngrijorați de situația actuală.
  2. Igienă. Acordă-i o atenție sporită, aceasta fiind un criteriu important pentru toți potențialii clienți. Amplasează mai multe puncte de dezinfecție și afișe cu privire la importanța igienei, efectuează cu regularitate sporită dezinfecția toaletelor, a balustradelor, clanțelor și în general a tuturor suprafețelor cu care oamenii intră în contact.
  3. Management. Informează-ți permanent angajații cu privire la modalitățile de evitare a contractării virusului, chiar furnizându-le cursuri medicale rapide, care te pot ajuta nu doar în situația actuală ci și pe termen lung. Informându-i cu privire la luarea măsurilor, angajații vor aprecia atenția pe care o acorzi asigurării condițiilor de muncă, iar o echipă bine pregătită în gestionarea situației va fi apreciată și de către clienți.
  4. Precauție. Are efect liniștitor și crește încrederea oamenilor. Asigură-te că furnizezi informațiile corecte angajaților care sunt în contact cu oaspeții. Aceștia trebuie să poată răspunde la întrebări despre situația actuală, cum ar fi modul în care este pregătită cazarea pentru protecția oaspeților. Fă tot posibilul pentru a face ca oamenii să se simtă în siguranță.
  5. Comunicare. Folosește platformele online și fii sincer. Nu vei opri răspândirea virusului și nimeni nu se așteaptă să faci acest lucru. Cu toate acestea, poți informa publicul țintă că ești conștient de situație și o tratezi cu seriozitate, luând măsurile de precauție necesare pentru a proteja angajații și oaspeții.
  6. Anulare. În cazul în care clientul decide totuși să anuleze rezervarea, gestionează situația cu înțelegere. Modul în care reacționezi în acest caz se definește imaginea locației pe care o reprezinți și îl poate determina pe client să revină la un moment dat. Dacă are întrebări, informează-l despre situație sau oferă-i posibilitatea reprogramării rezervării pentru o altă dată.
  7. Atenție. Adaptează produsele și serviciile la situația actuală. Oferă clienților la sosire un ceai care întărește Amplasează în camere bomboane mentolate sau cu miere, sau chiar și un mini pachet sanitar pentru dezinfecția mâinilor sau alte echipamente de protecție. Atenția acordată la astfel de detalii va fi cu siguranță apreciată.

text: www.gastromedia.ro

Republicarea conținutului website-ului www.gastromedia.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.gastromedia.ro.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…