Miercuri, 25 Iulie 2018 08:41

IMPORTANȚA PPC ÎN SFERA HORECA DIN ROMÂNIA

Ați primit cu siguranță, prin email, telefonic sau chiar direct, oferte de servicii de marketing digital și PPC. Ați auzit cu siguranță nenumăratele discuții referitoare la problemele cu siguranța datelor personale în mediul online și folosirea acestor date de către comercianți. Dar ce înseamnă de fapt toate aceste lucruri? Cum vă influențează dumneavoastră afacerea din sfera HoReCa?

În această epocă a marketingului digital, PPC și-a dovedit utilitatea de a fi una dintre cele mai bune metode pentru publicitatea online. Este cu siguranță un subiect despre care trebuie cu toții să ne informăm deoarece este cea mai eficientă metodă de a rămâne în pas cu timpul și de a ne menține afacerile vizibile!

PPC s-a transformat rapid în principalul mijloc de publicitate digitală și a devenit o parte semnificativă a succesului afacerilor.

marketing1

Ce este PPC?

PPC înseamnă Plata-Pe-Click, o modalitate de marketing online, în care agentul de publicitate are dreptul să plătească motorului de căutare o sumă de fiecare dată când anunțul primește un click. Este practic o metodă de cumpărare a vizitelor pe site-urile dumneavoastră.

O idee generală despre publicitatea PPC este că, prin aceasta, ajungeți la atingerea rapidă a audienței prin selectarea persoanelor care vă pot vedea anunțurile și pentru care plătiți doar atunci când cineva efectuează un click pe anunțul dumneavoastră.

De asemenea, odată cu creșterea numărului de dispozitive digitale și a faptului că aproape toată lumea folosește internetul în România, marketingul anului 2018 se dovedește a fi mult mai eficient în mediul online decât prin metodele tradiționale. Prin urmare, devine esențială folosirea PPC și utilizarea strategiilor de marketing digital.

 

Să vedem concret cum este PPC important pentru afacere:

  1. Plătiți numai pentru anunțurile accesate de public

PPC este într-adevăr o platformă foarte simplă pentru publicitatea online fără complicații ascunse. Într-o campanie PPC, plătiți Google (sau orice alt motor de căutare) pentru afișarea anunțurilor dvs. în partea de sus și la dreapta a înregistrărilor de căutare organică.

Când cineva dă click pe anunțul dvs., va trebui să plătiți costul pe click real din bugetul dvs. și odată ce bugetul este epuizat, Google va opri redarea anunțurilor dvs. până când completați fondul. PPC oferă deci companiilor posibilitatea de a-și exploata pe deplin șansele și de a-și maximiza rentabilitatea investiției.

Majoritatea oamenilor de afaceri preferă publicitatea PPC, deoarece, prin aceasta, ei au mereu vizibilitatea cheltuielilor și această conștientizare joacă un rol crucial în determinarea altor strategii de marketing.

  1. Control bugetar

Bugetul este elementul central al oricărei afaceri și are cea mai mare importanță. Aici puteți seta planurile dvs. financiare pentru publicitatea PPC și puteți controla chiar și cheltuielile complete. Aveți toată puterea de a stabili bugetul în funcție de nevoile dvs. Prin aceasta, bugetele zilnice și lunare specifice sunt setate pentru a vă asigura că nu depășiți limita bugetului.

Bugetele PPC pot fi editate în funcție de cerințe și ori de câte ori este necesar. Este evident că nu veți putea obține rezultate excelente cu un buget limitat, deoarece rezultatele depind de cât de competitive sunt cuvintele cheie și industriile.

Chiar dacă nu puteți vedea rezultate uriașe prin faptul că aveți un buget limitat, totuși PPC vă poate oferi sprijin maxim pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea online. Spre deosebire de publicitatea tradițională în care nu aveați nici o idee despre cheltuielile bugetare, PPC-ul ține o evidență a bugetului dvs., astfel încât să aveți o idee clară despre folosirea acestuia. Puteți să vă controlați în continuare bugetul prin cunoașterea fluxului bugetar și, prin urmare, vă puteți alinia strategiile în funcție de acesta.

 

 

Text: ALEXANDRA IOANA PESCARU, SPECIALIST MARKETING, PR ȘI COMUNICARE

 

Articolul integral poate fi citit în ediţia mai-iunie a revistei Gastromedia.

Republicarea conținutului website-ului www.gastromedia.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.gastromedia.ro.

 

 

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…