Marți, 17 Iulie 2018 08:32

Importanța imaginilor cu preparatele unui restaurant (partea II)

Prima parte a articolului puteţi să citiţi AICI.

O altă utilitate a fotografierii mâncării este în advertising, unde accentul pe acest stil de viață cade mai bine și este mult mai clar finisat datorită situațiilor distincte și audienței la care vrea să ajungă. Advertising-ul culinar cu accent pe estetică a fost în mod tradițional folosit pe canalele clasice de media, dar odată cu apariția internetului și dezvoltarea tehnologiei aceste medii includ acum canalele de socializare, site-uri de agregatori și chiar meniuri digitale pe tabletă.

Acest lucru este cu atât mai important considerând faptul că generația Y, cunoscută drept Millenials se uită la review-urile online și pe canalele de social media înainte de a se decide la ce restaurant să ia masa. Ceea ce văd acolo este un factor vital în ceea ce îi determină să aleagă respectivul restaurant. Cât de bine arată și cât de mare este o porție determină optarea pentru ce are de oferit, iar evident și prețul este un factor care cântărește considerabil în alegerea restaurantului. De menționat este faptul că generația Z – cei cu telefonul lipit de mână – prezintă tendințe similare în alegerea locului unde își cheltuie banii

Dacă un restaurant introduce un val de preparate cu influențe occidentale sau orientale având o denumire cu care cetățeanul de rând nu este obișnuit, iar de gust nici nu mai menționăm, o imagine sigur îl va ajuta să se simtă mai confortabil față de ceea ce urmează să servească.

Estetica mâncării nu a fost inventată în ultimii 100 de ani, nici în ultimii 2000 de ani, dar dezvoltarea tehnologiei din ultimii 200 de ani oferă restaurantelor și bucătarilor o oportunitate nemaiîntâlnită pentru a-și face oaspeții să considere acel preparat ca fiind “divin”, iar neprofitând de această oportunitate se vor lăsa întrecuți nu doar de competiție, dar și de tehnologia în sine.

 

Text: Alexandru Bălan, eMenu România

Articolul integral poate fi citit în ediţia mai-iunie a revistei Gastromedia.

Republicarea conținutului website-ului www.gastromedia.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.gastromedia.ro.

 

 

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…