Vineri, 24 Noiembrie 2017 14:00

Patru strategii eficiente pentru îmbunătăţirea fidelităţii clienţilor (2/2)

Fidelizarea clienţilor este un obiectiv de bază al oricărui manager de restaurant sau bar. O statistică publicată într-un articol QSR Magazine intitulat „Goana pentru loialitatea clienţilor pe termen lung”, indică faptul că clienţii fideli cheltuie în medie cu 67% mai mult decât clienţii noi.

Focusarea pe nevoile clienţilor şi adaptarea produselor şi serviciilor la aceste nevoi, în scopul de a-i determina pe aceştia să revină, este esenţială în dezvoltarea afacerilor de profil. Site-ul restaurantnews.com a identificat patru strategii eficiente pe care le puteţi aplica în acest scop.

Citiți prima parte a articolului AICI.

 

555

  3. Construiți relații personale cu clienți

Clienţii fideli ce revin la dumneavoastră vor să se simtă speciali şi importanţi, precum o parte din familia restaurantului. Fiecare membru al personalului, fie că e barman sau server, trebuie să facă o prioritate din a dezvolta anumite relații cu clienții loiali. Asta poate însemna ca proprietarul, administratorul sau bucătarul şef al locaţiei să facă vizite speciale la masa clienţilor pentru a se interesa de aceştia, sau poate chiar servirea unor preparate personalizate, din afara meniului standard, pentru exprimarea aprecierii.

Acordând oaspeţilor fideli acel sentiment de a fi un VIP în restaurantul dumneavoastră nu va face decât să dezvolte şi mai mult afinitatea clienţilor faţă de restaurant.

 1111

  4. Rezolvaţi-vă prompt problemele cu clienţii fideli

Feedback-ul oaspeţilor trebuie să fie întotdeauna o prioritate pentru orice restaurant. Cu cât mai devreme aflaţi că un client al dumneavoastră are o problemă, mai ales dacă este vorba de un client fidel, cu atât mai repede puteţi interveni înainte ca aceasta să escaladeze într-o problemă şi mai mare. Înmânaţi în mod regulat clienţilor formulare prin care le solicitaţi sugestiile şi părerile privind produsele şi serviciile oferite și asigurați-vă că datele colectate sunt monitorizate și analizate permanent.

 

 Cu aceste patru abordări simple veți putea vedea îmbunătățiri în cel mai scurt timp în privinţa numărului de reveniri al clienţilor fideli.

 

 Republicarea conținutului website-ului www.gastromedia.ro este permisă în limita de 400 de caractere, cu precizarea sursei și inserarea unui link spre www.gastromedia.ro.

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…