Marți, 13 Iunie 2017 11:55

Studiu: decizia de cumpărare a berii artizanale, influențată de designul ambalajului

Anul trecut s-au lansat peste 1800 de produse noi în categoria berii artizanale, făcând ambalarea și etichetarea unii dintre cei mai importanți factori care contribuie la decizia de cumpărare pentru consumatorii de bere artizanală, arată un studiu al Nielsen’s Craft Beer Category Design Audit, potrivit www.beveragedaily.com.

Rezultatele studiului au arătat că din cauza abundenței de oferte, 66% dintre consumatorii americani de bere artizanală spun că este ”foarte” sau ”extrem de” probabil să cumpere acea bere artizanală al cărei ambalaj sau a cărei etichetă le place mai mult.

Peste două treimi (70%) dintre cumpărătorii de bere artizanală își iau deciziile de cumpărare în fața raftului, subliniind importanța vizualului, al designului atractiv al ambalajului.

De asemenea, studiul a arătat că 71% dintre consumatorii care cumpără bere artizanală au spus că preferă să încerce noi branduri cu ambalaje atrăgătoare. Conform studiului femeile sunt mai predispuse să fie influențate de designul ambalajului decât bărbații (75% - femei, 66% - bărbați).

Mai multe detalii despre această tematică găsiți pe www.beveragedaily.com

logo banner

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…